Bantuan - Untuk penyedia penjagaan kanak-kanak
Anda perlu berumur sekurang-kurangnya 16 tahun untuk menggunakan Babysits. Jika anda berumur di bawah 18 tahun, anda juga mesti meminta kebenaran daripada ibu bapa anda sebelum anda mendaftar di platform.
Daftar di sini
Jika anda ingin memohon kerja menjaga anak di Babysits, anda boleh menghubungi ibu bapa dengan pergi ke profil mereka dan mengklik butang "hubungi".
Anda perlu mempunyai profil aktif dan pengesahan ID untuk dapat menghubungi ibu bapa.
Jika keterlihatan profil anda adalah awam atau platform sahaja, ibu bapa akan dapat menghubungi anda dengan menghantar mesej kepada anda melalui sistem pemesejan kami!
Anda boleh pergi ke peti masuk Babysits anda untuk membalas terus.
Terpulang kepada anda!
Penyedia penjagaan kanak-kanak menetapkan kadar setiap jam mereka sendiri untuk menjaga anak, berdasarkan gaji minimum, kelayakan, kemahiran dan pengalaman mereka.
Anda boleh menunjukkan purata kadar penjagaan bayi setiap jam anda untuk seorang kanak-kanak pada profil anda. Apabila mengedit profil anda, anda juga boleh melihat kadar purata yang diminta oleh pengasuh lain, untuk mendapatkan idea tentang perkara biasa.
Jumlah bayaran yang anda terima mungkin berbeza-beza bergantung pada jumlah kanak-kanak yang anda jaga, tugas yang diperlukan dan lokasi kerja menjaga anak.
Akhirnya, terpulang kepada anda untuk merundingkan kadar setiap jam dengan ibu bapa.
Terpulang kepada anda untuk membuat perjanjian tentang pembayaran dengan ibu bapa. Ibu bapa boleh membayar anda secara tunai atau memindahkan wang ke akaun bank anda.
Di negara yang sistem Tempahan kami disokong, ibu bapa juga boleh membayar anda terus melalui platform kami.
Ketahui lebih lanjut tentang sistem Tempahan Babysits.
Jika anda menghubungi ibu bapa melalui sistem pemesejan Babysits, anda boleh meninggalkan ulasan tentang ibu bapa dan/atau malah menyekat ibu bapa. Walau apa pun, kami meminta anda melaporkan ibu bapa kepada pasukan sokongan kami, melalui halaman profil mereka. Kemudian, kita boleh mengambil tindakan selanjutnya yang mungkin perlu.
Hubungi perkhidmatan pelanggan
Kami kerap menghantar pemberitahuan peringatan dan e-mel kepada ibu bapa dan menyembunyikan profil yang tidak aktif pada halaman carian kami. Ini adalah cara kami cuba mencegah situasi seperti ini.
Berikut ialah beberapa sebab ibu bapa mungkin tidak bertindak balas dan perkara yang boleh anda lakukan mengenainya;
* Seperti yang anda ketahui, ibu bapa memerlukan langganan Premium untuk dapat menghubungi penyedia penjagaan anak.
* Profil ibu bapa menunjukkan aktiviti terakhir mereka dan purata masa tindak balas mereka. Kami mengesyorkan agar anda menghubungi ibu bapa yang aktif baru-baru ini untuk meningkatkan peluang anda mendapat respons.
* Ibu bapa sentiasa mencari penyedia penjagaan kanak-kanak dengan penerangan profil yang paling terperinci, termasuk pengalaman yang berkaitan seperti kerja menjaga anak sebelum ini. Cuba pastikan profil anda dikemas kini dan kelihatan profesional.
Dalam sesetengah bidang kuasa, adalah wajib di sisi undang-undang untuk mengatur kontrak. Disebabkan ini dan untuk menjadikan pengalaman menjaga anak lebih lancar untuk kedua-dua pihak, kami mencadangkan untuk mengisi dan menyemak borang pengambilan kami.
Baca borang pengambilan