Bantuan - Profil Babysits

Saya terlupa kata laluan saya, apa yang perlu saya lakukan?
Jika anda terlupa kata laluan anda, anda boleh meminta untuk menetap semula kata laluan anda. Anda boleh klik pada pautan “lupa kata laluan” dibawah kotak log masuk. Selepas anda memasukkan alamat emel anda yang terhubung dengan akaun anda, kami akan e-mel anda pautan untuk menetapkan semula kata laluan anda. Jika anda masih mempunyai masalah untuk log masuk, hubungi khidmat pelanggan
Apakah cara untuk memadamkan akaun saya?
Anda boleh memadamkan akaun anda dengan mudah pada bila-bila masa. Hanya log masuk ke dalam akaun Babysits anda dan pergi ke halaman akaun. Di bawah halaman tersebut, klik pada butang “padam akaun saya”. Tindakan ini akan memadamkan profil anda dari platform kami. Jika anda adalah ibu bapa dan anda mempunyai akaun premium, ia juga akan dibatalkan.
Bagaimanakah saya boleh menjadikan profil saya peribadi?
Untuk buat akaun anda peribadi, log masuk ke dalam akaun Babysits anda dan pergi ke halaman edit profil anda. Klik pada butang “jadikan profil peribadi”.
Apa perbezaan di antara membatalkan akaun premium saya dan menjadikan profil saya peribadi?
Di Babysits, membatalkan akaun premium akan menghentikan pembayaran automatik anda, manakala membuat profil anda peribadi akan menjadikan profil anda tidak kelihatan kepada pengguna lain.
Jika anda masih mempunyai beberapa hari yang tinggal pada akaun premium anda, anda masih boleh menggunakan perkhidmatan premium untuk hari yang berlebihan ini, selepas pembatalan akaun premium anda. Selepas akaun premium anda tamat tempoh, anda masih akan mempunyai akses kepada akaun Babysits anda pada akaun percuma, termasuk keupayaan untuk menyambung sebarang perbualan yang telah anda mulakan dan akses kepada butiran transaksi anda. Jika anda tidak lagi mahu dikenakan pembayaran untuk akaun premium tetapi masih mahukan akses kepada akaun anda, ini adalah pilihan terbaik.
Menjadikan akaun anda peribadi akan membuatkan akaun anda tidak kelihatan untuk pengguna lain. Tindakan ini tidak akan membatalkan akaun premium anda. Semasa profil anda peribadi, anda masih boleh menyambung sebarang perbualan yang anda sudah mulakan dengan pengguna lain.
Saya tidak boleh masukkan alamat atau poskod saya, kenapa ini berlaku?
Pertama sekali, sila periksa jika anda berdaftar masuk ke dalam platform negara anda sendiri; anda tidak dibenarkan untuk memasukkan alamat yang terletak di luar negara yang anda sudahpun daftarkan. Kedua, sila pastikan anda menggunakan format yang betul untuk poskod anda. Akhir sekali, jika bandar anda tidak berada di dalam pangkalan data kami, sila hubungi perkhidmatan pelanggan kami supaya kami boleh membantu anda.
Adakah Babysits berkongsi maklumat hubungan saya dengan pengguna lain?
Maklumat hubungan, seperti alamat, e-mel, nombor telefon, dan akaun media sosial, tidak akan dipaparkan atau dikongsi dengan pihak ketiga atau pengguna lain. Kami menggunakan maklumat ini untuk mengesahkan siapa anda, memberi hasil carian yang tepat dan menghubungi anda, jika perlu. Ia terpulang kepada anda untuk berkongsi sebarang maklumat hubungan dengan pengguna lain.
Bagaimana saya boleh hentikan langganan dari perkhidmatan e-mel?
Anda boleh hentikan langganan dari perkhidmatan e-mel Babysits di halaman notifikasi atau klik pada pautan hentikan langganan di sebarang e-mel notifikasi. Sila ambil perhatian bahawa pada masa ini fungsi untuk hentikan langgan boleh didapati di laman web Babysits yang diakses pada desktop atau pelayar web mudah alih, dan tidak boleh diakses pada aplikasi mudah alih Babysits.
Bagaimana saya boleh menukar kata laluan?
Untuk menukar kata laluan anda, layari halaman log masuk dan halaman sekuriti. Masukkan kata laluan terbaru anda, kemudian klik ‘simpan’. Kata laluan anda sudah dikemaskini.
Bagaimana saya boleh menukar jenis akaun saya? (dari pengasuh kepada ibu bapa dan sebaliknya)
Pada masa ini, pengguna tidak dibenarkan untuk menukar jenis akaun mereka sendiri. Jika anda secara tidak sengaja tersalah berdaftar sebagai ibu bapa dan mahu mendaftar sebagai pengasuh, atau sebaliknya, sila hubungi perkhidmatan pelanggan. Kami akan membetulkannya untuk anda.
Kenapa saya tidak menerima e-mel,notifikasi atau mesej dari Babysits?
Jika anda tidak menerima e-mel, notifikasi atau mesej dari Babysits, kami mencadangkan anda untuk menyemak fail spam/sampah anda. Lebih lagi, kami mencadangkan anda untuk memeriksa tetapan notifikasi anda untuk melihat jika anda telah melanggan perkhidmatan e-mel kami.
Kenapa Babysits menetapkan had maksima untuk membalas mesej?
Di Babysits, kami menggunakan Polisi Penggunaan Adil. Ini bermaksud kami telah menetapkan had kepada jumlah mesej seorang pengguna boleh hantar, untuk mengelakkan spam dan penyalahgunaan perkhidmatan mesej.
Matlamat kami adalah untuk membina komuniti yang beramanah di mana pengguna hanya menghantar mesej kepada pengguna lain apabila mereka berminat untuk menggunakan perkhidmatan ini. Dengan meletakkan had kepada jumlah mesej yang boleh dihantar oleh pengguna, harapan kami adalah agar pengguna akan menghantar mesej yang lebih berkualiti.
Jika anda telah mencapai had anda, anda boleh menghubungi perkhidmatan pelanggan untuk maklumat lanjut.
Saya mempunyai dua akaun. Bolehkah saya menggabungkan akaun-akaun ini?
Pengguna tidak dibenarkan untuk menggabungkan akaun mereka dengan sendiri. Jika anda mempunyai beberapa akaun yang perlu digabungkan, sila hubungi perkhidmatan pelanggan. Kami akan menggabungkan akaun-akaun ini untuk anda, supaya semua mesej yang diterima atau dihantar akan berada di dalam satu peti masuk. Pastikan anda memasukkan dalam mesej, alamat e-mel akaun yang anda mahu gabungkan dan alamat emel akaun yang anda masih mahu gunakan.
Saya masih belum menerima kod pengesahan untuk nombor telefon saya.
Jika anda belum menerima kod pengesahan, kami menasihatkan anda untuk meminta kod pengesahan baru melalui halaman pengesahan.
Boleh saya memadamkan mesej dari peti masuk saya?
Jika anda mahu sembunyikan satu perbualan dengan pengguna, anda boleh klik pada butang arkib dengan mudah dalam peti masuk anda. Anda tidak boleh memadamkan mana-mana perbualan sepenuhnya.
Bagaimana saya boleh melaporkan seorang pengguna?
Babysits membenarkan pengguna melaporkan mana-mana kandungan di Babysits yang melanggar Terma dan Syarat kami dan Panduan Komuniti. Untuk melaporkan seorang pengguna, anda boleh pergi ke profil pengguna berkenaan dan klik pada “laporkan profil ini”. Kemudian anda akan diminta untuk menulis dan menghantar laporan. Kemudian, Babysits akan menerima notifikasi tentang laporan ini dan akan mengambil tindakan yang diperlukan. Laporan adalah sulit, bermaksud pengguna yang anda laporkan berkenaan tidak akan menerima notifikasi tentang laporan anda.
Mengapa foto profil adalah wajib?
Apabila anda menggunakan foto profil yang memaparkan wajah anda dengan jelas, ia menunujukkan bahawa anda boleh dipercayai. Ibu bapa dan pengasuh kemungkinan besar tidak akan menghubungi pengguna yang tidak mempunyai foto profil.
Klik di sini untuk mengetahui bagaimana untuk mengambil foto profil yang profesional dan mengapa ia penting untuk mempunyai foto profil.
Mengapa profil saya masih dipaparkan di Google walaupun saya sudah memadamkannya?
Untuk membantu pengguna di Babysits mencari anda dengan lebih mudah, profil awam anda boleh dicari melalui enjin carian. Ini bermaksud, profil anda juga akan dipaparkan pada enjin carian seperti Google.
Jangan bimbang, jika anda sudah memadamkan profil anda pada platform kami, ia juga akan dipadamkan daripada enjin carian. Sila ambil perhatian bahawa enjin carian tidak akan mengemas kini semua perubahan yang berlaku pada halaman kami setiap hari. Ingat bahawa ia boleh mengambil masa sehingga 3 bulan sebelum profil anda dipadamkan sepenuhnya dari enjin carian.