Bantuan - Profil Babysits

Profil Babysits

Jika anda terlupa kata laluan anda, anda boleh meminta untuk menetapkan semula kata laluan anda dengan mengklik pautan “terlupa kata laluan” yang terletak di bawah kotak log masuk. Selepas anda memasukkan alamat e-mel yang dipautkan ke akaun anda, kami akan menghantar e-mel kepada anda pautan untuk menetapkan semula kata laluan anda. Jika anda masih menghadapi masalah log masuk, hubungi kami.
Hubungi perkhidmatan pelanggan

Anda boleh memadam akaun anda dengan mudah dengan mengklik pada "nyahaktifkan akaun" di bahagian bawah halaman akaun. Apabila memadamkan akaun anda, profil anda juga akan dialih keluar daripada platform kami. Jika anda seorang ibu bapa dan anda mempunyai langganan Premium, ini juga akan dibatalkan.
Halaman akaun

Untuk menjadikan profil anda peribadi, log masuk ke akaun Babysits anda dan pergi ke halaman edit profil anda. Klik pada butang "jadikan profil peribadi".

Pada Babysits, membatalkan langganan Premium akan menghentikan pembayaran automatik anda.

Jika anda tidak mahu lagi dicaj untuk langganan Premium tetapi ingin terus mempunyai akses kepada akaun anda, ini ialah pilihan terbaik.

Menjadikan akaun anda peribadi menjadikan profil anda tidak dapat dilihat oleh pengguna lain. Tindakan ini tidak membatalkan langganan Premium anda. Walaupun profil anda tertutup, anda boleh meneruskan sebarang perbualan yang telah anda mulakan dengan pengguna lain.

Pertama, pastikan anda log masuk ke platform negara anda sendiri; anda mungkin tidak dapat memasukkan alamat yang terletak di luar negara yang anda log masuk. Kemudian, sila pastikan anda menggunakan format yang betul untuk poskod anda. Jika anda masih menghadapi masalah, sila hubungi kami.
Hubungi perkhidmatan pelanggan

Anda boleh berhenti melanggan perkhidmatan e-mel Babysits pada halaman pemberitahuan atau dengan mengklik pada pautan nyahlanggan dalam mana-mana e-mel pemberitahuan.
Halaman pemberitahuan

Anda boleh menukar kata laluan anda dengan menavigasi ke halaman log masuk dan keselamatan. Masukkan kata laluan semasa dan baharu anda, kemudian klik pada ‘simpan’.
Log masuk dan halaman keselamatan

Anda boleh menukar jenis akaun anda pada halaman maklumat peribadi akaun anda. Jika anda tidak dapat mengubahnya sendiri, sila hubungi perkhidmatan pelanggan kami.
Halaman maklumat peribadi
Hubungi perkhidmatan pelanggan

Di Babysits, kami mematuhi Dasar Penggunaan Adil. Ini bermakna kami telah mengenakan had ke atas bilangan mesej yang boleh dihantar oleh pengguna untuk mengelakkan spam dan sebarang penyalahgunaan lain perkhidmatan pemesejan.

Matlamat kami adalah untuk mencapai komuniti yang boleh dipercayai di mana pengguna hanya menghantar mesej kepada pengguna lain apabila mereka sebenarnya berminat dengan perkhidmatan yang dicadangkan. Dengan mengehadkan jumlah mesej yang boleh dihantar oleh pengguna, harapan kami juga ialah pengguna akan menghantar mesej yang lebih berkualiti.
Jika anda telah mencapai had anda, anda boleh menghubungi sokongan pelanggan untuk mendapatkan maklumat lanjut.

Jika anda belum menerima kod pengesahan, anda boleh meminta kod baharu melalui halaman maklumat peribadi.

Tidak mustahil untuk memadamkan perbualan sepenuhnya. Walau bagaimanapun, anda boleh menyembunyikan perbualan dengan mengklik pada butang arkib dalam peti masuk anda.

Babysits membenarkan pengguna melaporkan kandungan tentang Babysits yang melanggar Terma dan Syarat atau Garis Panduan Komuniti kami. Untuk melaporkan pengguna, anda boleh pergi ke profil pengguna dan klik pada "laporkan profil ini". Apabila anda menyerahkan laporan itu, Babysits akan dimaklumkan, boleh menyiasat dan mengambil tindakan selanjutnya jika perlu. Laporan adalah sulit, pengguna yang anda laporkan tidak akan dimaklumkan mengenai laporan anda.

Profil di bahagian atas hasil carian mendapat keterlihatan dan minat paling banyak.

Untuk meningkatkan kedudukan carian anda:
* Dapatkan lencana. Lebih banyak profil yang disahkan dengan lebih banyak lencana dipaparkan dahulu dalam hasil carian.
* Gunakan platform dan semak/kemas kini profil anda dengan kerap.
* Balas pantas kepada semua mesej yang anda terima, tepat pada masanya.
Dapatkan lencana

Foto profil yang jelas menunjukkan wajah anda diperlukan untuk kepercayaan dan ketelusan. Ibu bapa dan pengasuh tidak mungkin menghubungi pengguna tanpa foto profil.

Untuk membantu pengguna lain di Babysits mencari anda dengan lebih mudah, profil awam boleh dicari. Ini bermakna profil anda juga mungkin disertakan dalam enjin carian, seperti Google.

Jangan risau, jika anda memadamkan profil anda daripada platform kami, ia juga akan dialih keluar daripada enjin carian. Sila ambil perhatian bahawa enjin carian tidak mengemas kini semua perubahan pada halaman setiap hari. Perlu diingat bahawa kadangkala ia boleh mengambil masa sehingga 3 bulan sebelum profil anda dialih keluar sepenuhnya daripada enjin carian.